fbpx

Meest Gestelde Vragen

Waar vind ik de status van mijn bestelling?

Als je een account bij ons hebt, kun je de status van je bestelling bekijken onder de tracking informatie van je bestellingen.

Als je geen account hebt, raadpleeg dan de bevestigingsmail van je bestelling voor de tracking informatie.

Kan ik mijn adres nog wijzigen?

Na het plaatsen van je bestelling beginnen we zo snel mogelijk met het inpakken van jouw pakketje!

Als deze nog niet is ingepakt, kunnen wij ervoor zorgen dat je adres nog gewijzigd wordt. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met ons via info@geplukkig.nl

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Jammer om te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren.

Als je vandaag hebt besteld en nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kunnen we je bestelling nog annuleren.

Neem contact met ons op via info@geplukkig.nl, we zijn beschikbaar van 8:00 tot 17:00 uur. Om het proces te versnellen, stuur ons een bericht met je ordernummer en de reden van annulering.

Hoelang duurt de bezorging?

Voor 14:00 besteld is dezelfde dag verzonden. Je kunt je pakketje dan binnen 1 tot 3 werkdagen verwachten, afhankelijk van de post.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt 28 dagen vanaf de datum van aankoop om een product ongeopend te retourneren of om te ruilen, tellend vanaf de datum van ontvangst.

Bezorging

We verzenden onze pakketjes met PostNL en leveren momenteel alleen in Nederland en België. We bieden in Nederland gratis bezorging aan.

Maandag t/m Vrijdag
08:00 t/m 18:00

Copyright © 2023 Geplukkig

Scroll naar boven